27.10.10

twinky winky star..

sedikit cenderahati utk my friend..dh lama berhutang (almost a year..lol). Tak tau nak bagi apa..since my friend ada online biz TWINKY WINKY STAR..so just decided to give craft with STAR theme..

star keychain & bookmark..

star felt and ribbon..mungkin boleh digunakan utk menghias diapers cake nanti..

dan ini utk Irfan the lil spidey...hope Irfan suka...aunty xtau nk bg apa kat Irfan. ;)

26.10.10

25.10.10

New Project...Card..

Card making... (sorry not for sale). Insya Allah..akan digunakan untuk projek baru kami. *wink


byk lg akan keluar.. tgh mabuk buat kad.. :D

11.10.10

Felt Card

Salam...Hai..
Lama menyepikan diri.. tak de hasil baru. Kraf yg diusahakan masa bulan puasa hari tu pun masih terbengkalai. Ntah le..tak de jiwa nak berkraf..huhuhu. Apa2 pun sempena tarikh 10.10.10..satu pagi dok buat kad ni. 1st time buat kad guna felt ni. Ini pun sebenarnya kebetulan je..ptg nya birthday party anak buah. Hubby dah tempah choc bouquet ni ngan member dia so tinggal buat kad je la.

5.10.10

FAFAFO 1st Giveaway


Wahh..ada kedai jual brg kraf baru bukak. Menarik ni...
So...para crafter jom jenguk fafafo.craft.design ni..menarik..tertarik.. Bukan supply brg kraf saje..perkhidmatan rekaan grafik pun ada.
Sempena pembukaan blog baru fafafo ni. Fafafo telah berbesar hati nak bg hadiah yg menarik ni utk sesiapa yg bertuah. Apalagi jom la join giveaway fafafo ni..utk syarat2 penyertaan sila ke SINI..
Tarikh tutupnya 5/11/2010 pd 11.59 pm.

Harap2 ada la tuah lg..